vrijdag 2 december 2016

Uitdaging afgeslagen

Ik stop ermee. Niet met het naaien zelf, maar wel met deze uitdaging. Helaas. 

Na een week waarin allebei de dochters ziek waren, waarin ik zelf ook ziek werd (terwijl ik een paar weken geleden nog aan de beurt was) zit ik met een nazeurende koppijn mijn plannen te overdenken. Het keurige lijstje met te naaien items is in theorie nog goed te halen. Stoffen zijn al gewassen en gestreken. Patronen getekend en aangepast. Maar toch stop ik.

Er zijn wat dingen die rondgaan in mijn hoofd en ineens voel ik dat mijn naai plannen niet meer een ontspannen uitdaging zijn maar me druk geven. Het is vrijdagochtend, mijn 'hobby-ochtend' en in plaats van met plezier achter de naaimachine en lockmachine te kruipen om een slag te slaan pak ik liever mijn dwarsfluit om mijn hoofd leeg te maken. Dan weet ik genoeg.

Ik ga weer lekker op mijn gemakje verder en til alles wat niet vรณรณr de jaarwisseling uit mijn vingers komt gewoon 2017 in. Toch ben ik heel blij dat ik er aan begonnen ben, want daardoor heb ik een hoop meer (voorwerk) gedaan dan ik anders in dit tijdsbestek had aangepakt. Ik weet niet eens of ik anders al aan die balletpakjes begonnen was ;).


Tot slot nog een fotootje van wat kringloopgeluk van vorige week. Altijd leuk om wat ritsen op te scharrelen:)


Voor iedereen die nog aan de uitdaging bezig is: zet 'm op! Ik blijf het volgen!


1 opmerking:

  1. Wat goed van je dat je voor jezelf kiest! Jammer dat het je stress oplevert want dat is juist absoluut niet de bedoeling. Wel lees ik tussen de regels door dat het je wel veel gebracht heeft en balletpakjes die af zijn. En ik heb jou gevonden om te volgen ๐Ÿ˜Š. Ook leuk! Geniet van de dingen die je blij maken en we zien vanzelf wel wat verschijnen weer.
    Hmm dwarsfluit... die ligt hier ook nog ergens lang gespeeld vroeger. . Misschien moet ik hem eens uit het stof halen.

    BeantwoordenVerwijderen