woensdag 30 november 2016

Susy favorites | sleutelhanger met zakje ;)

Na mijn vorige blogpost kon ik deze favoriet natuurlijk niet ongezien laten. 


Dit is het zakje dat ik al een hele tijd aan mijn eigen sleutelbos heb hangen. Ook gemaakt van een gerecyclede spijkerbroek en opgemaakt met mijn favoriete kleur, groen!


Het gekke is dat ik er maar zelden echt iets in doe! Oordopjes gebruik ik eigenlijk niet, en geld zit in mijn portemonnee, broek- of jaszak. Maar een enkele keer dat ik iets kleins wil bewaren in een ritsvakje dan komt het zeker van pas. 


En hier een kijkje in de binnenkant. En, herken je de stof? Ik gebruikte het ook hiervoor!


En tot slot de achterkant ;), dit stukje spijkerbroek kwam waarschijnlijk uit de knieholte of lies. Dat vind ik nou leuk. En wil je weten waarom ik zo gek ben op deze sleutelhanger als ik er zo weinig in stop? Het gevoel van de stof. Ik ben het type dat het heerlijk vindt om stof tussen mijn vingers te voelen (welke naai liefhebber heeft dat niet?). En dan is zo'n sleutelhanger natuurlijk een sjiekere oplossing dan aan je kleren te gaan staan plukken terwijl je bij school op de kinderen staat te wachten bijvoorbeeld ;).

*Tot slot: ik had vandaag eigenlijk een tutorial uitleg willen toevoegen, een duidelijke zodat je als beginner ook begrijpt in welke volgorde je stapelt bijvoorbeeld. Maar dat gaat (ivm griep in huis) niet meer lukken. Maarrr wat in het vat zit verzuurd niet. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten