woensdag 2 november 2016

Susy favorites | make-up tasje

Ik maakte een nieuwe pagina/ categorie aan (zie bovenaan mijn blog).. Susy favorites ofwel favorieten. Soms zijn spullen zo vanzelfsprekend in het -al dan niet dagelijks- gebruik, dat je bijna zou vergeten dat je ze ooit zelf genaaid hebt. Terwijl ze eigenlijk, geslaagd als ze zijn, een ere-plekje zouden moeten krijgen. Vandaag mijn make-up tasje. 


Ik naaide dit toilettasje tussen de bedrijven door. Het begon zonder patroon of duidelijk plan. Ik gebruikte alleen één heel mooi stofje (ik voerde het met dezelfde stof) en een contrasterende rits, verder niets.

























Ik ging voor een supersimpel modelletje zonder enige toevoeging. Er zit geen extra binnenvak in. Er zit geen hengsel, lus of handvat aan. Nog geen flapje om aan vast te pakken wanneer ik de rits wil openmaken. 

























Maar ondanks dat passen hier precies de meeste make-up spullen in. Een kwast, spiegeltje, mascara allemaal door elkaar en genoeg plek om te rommelen. Misschien is het juist het grabbelton-gevoel wat dit tasje zo doet slagen, maar ik denk dat de stofkeuze ook een grote rol speelde. Hoe dan ook, ik heb deze toilettas nog regelmatig in mijn handen.

Misschien is 'ie ook tutorial-waardig?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten